-"Me gusta la gente que cultiva sus sueños hasta que esos sueños se apoderan de su propia realidad. La gente que
arriesga lo cierto por lo incierto para ir detrás de un sueño".
Mario Benedetti.


jueves, 10 de abril de 2014

NO A LA LLEI DEL TAXI, EL TAXI PER QUI EL TREBALLA

 
Pegatina para el sindicato del taxi de Barcelona.

NO A LA LLEI DEL TAXI, EL TAXI PER QUI EL TREBALLA

Seguim delegant en organitzacions per seguir donant-nos c
ontra un mur cada boig amb el seu tema , o per contra deixem de seguir plorant en els murs de Facebook per agrupar al voltant d'una solució comuna des NOSTRE PROPI POTENCIAL DE LLUITA I LLIURE INICIATIVA INDIVIDUAL . Som més de 9.000 taxistes autònoms unititulares de 10.500 llicències existents , la majoria amb un ... a mateixa idea del model de Taxi que volem . Tan sols hem de proposar a l'Administració que l'actual model d'explotació de llicències està caduc i és un miratge d'altres temps abans de la crisi , que s'ha demostrat com la major estafa econòmica dels últims anys en la història del nostre país . Aquest model d'explotació de llicències basat en la contractació d'assalariats i en l'alliberament especulativa dels mateixos títols habitants , no se sosté sinó assumint durament la càrrega social en llargues jornades de treball pels mateixos taxistes , sent afectats tots , autònoms i assalariats , altres però rendibilitzen la inversió sense necessitat de conduir ni haver vist mai un volant mitjançant societats de capital . Afrontem la realitat social i no allarguem l'agonia , ajornant la resolució dels problemes . El sector requereix una reestructuració efectiva i obligada per poder abordar l'amortització de llicències . Tant si el rescat és portat per l'Administració o aportant econòmicament també els mateixos taxistes a un pla de viabilitat , no serà possible amb l'actual règim jurídic que permet la contractació a doble torn i sobreexplotació el sector .
L'Administració és responsable i no pot desentendre del problema i alhora s'amplia l'estructura de transport públic malgrat el dèficit milionari de l'Àrea Metropolitana de Barcelona . Per tant plantegem a l'Administració que abordi el problema estructural ja de l'única manera possible i garant per poder dur a terme una possible amortització de llicències , si més no compleixi amb la seva comesa prioritari que és fer del sector del Taxi un transport sostenible i de qualitat , en just equilibri amb unes condicions dignes de treball per als prestadors de l'activitat. Si no són capaços de gestionar amb eficiència i justes mesures administratives , que agafin les maletes i marxin . Nosaltres ho farem molt millor .
No és la crisi , no esperem que el temps ho solucioni tot , perquè no serà així .

REFORMA DE LA LLEI DEL TAXI JA !

NI FLOTEROS, NI ARRENDAMENTS DE LLICENCIES

No hay comentarios:

Publicar un comentario